štvrtok, 29. júna 2017

Nočné hydratačné sérum pre mastnú pleť - Dzintars


Vďaka eshopu plumeria.sk som opäť mala možnosť vyskúšať čosi od značky Dzintars konkrétne s rady Organic style - hydrocomfort, ktorá sa pýši certifikátom ECOCERT a ako aj na svojich obaloch uvádza 98,9% ingrediencií je prírodných a s toho 11% pochádza s ich BIO farmy. Takže túto kozmetiku ocenia aj tie z Vás ktoré vyhľadávajú iba prírodnú kozmetiku. Tieto info o značke som ale určite spomínala aj v mojej recenzií na ich Tonikum pre mastnú pleť. 
Dnes Vám píšem o NOČNOM HYDRATAČNOM SÉRE ,ktoré je takisto určené priamo pre mastnú pleť. Keďže momentálne používam veľmi vysušujúcu "antiakné" kozmetiku od Mary Kay ,tak som sa na toto sérum veľmi tešila a bola som zvedavá ako si so spomínanou MK kozmetikou bude rozumieť. Vyradila som alebo teda obmedzila som používanie séra na čistenie pórov od MK ktoré ma veľmi vysušovalo a nahradila som ho týmto hydratačným. Momentálne tieto dve séra striedam a som veľmi veľmi spokojná.  
Trošku Vám priblížim účinné látky v zložení. Spomeniem kvetinovú vodu s nevädze poľnej, makadamiový olej ,jojobový olej, hroznový olej, bambucké maslo, kakaové maslo, vitamín E, jablkový extrakt, aloe vera extrakt, hamamelis, extrakt s pšenice, extrakt so šalvie, výťažky s morských rias či kyselinu hyalurónovú. Myslím ,že mi dáte za pravdu ,to zloženie vyzerá zaujímavo :)


 Kvôli obsahu olejov aj masiel som sa obávala ešte horšieho upchávania pórov ako to mám bežne a aj som počas toho mesiaca od kedy ho používam bohužiaľ najmä na brade občas spozorovala väčšie komedóny. Keďže si ale pleť pravidelne čistím a používam aj rôzne čistiace masky ,komedónov sa viem zbaviť. 
Toto sérum by sa na pleť malo aplikovať 2 hodiny pred spaním (samozrejme na vyčistenú pleť), asi aby sa dobre vpilo do pleti a nie do vankúša. Bielou farbou aj konzistenciou pripomína skôr krém ,po vyklepkaní do pleti sa ale rýchlo vstrebe a dokonca ju príjemne zmatní, predpokladám že vďaka alkoholu v zložení. Jeho obsah je 30ml (prijala by som kľudne viac) a ako aj na foto vidíte je v praktickom balení s pumpičkou. Mimochodom jeho vôňa je približne rovnaká ako bola vôňa pleťovej vody ktorú som od nich skúšala ,jemná/sladká/bylinková. 




Mojej mastnej/aknóznej pleti máloktorý hydratačný krém vyhovuje ,s väčšiny sa vyhádžem ešte viac, preto hydratáciu často zanedbávam. Mám veľkú radosť s toho ,že toto hydratačné sérum mi akné naozaj nezhoršilo (nezačali sa mi vytvárať nové vyrážky) a naopak parádne mi pomohlo dodať pleti tak potrebnú hydratáciu, keďže ju kvôli akné nonstop presušujem. 


 Neviem čím to je ,ale značka Dzintars ma čoraz viac začína zaujímať. Možno to je vďaka zloženiu ,ktoré je nabité prírodnými extraktmi alebo to je tým ,že je to asi prvá kozmetika s krajinou pôvodu LITVA, s ktorou som sa stretla. Myslím že eshop plumeria.sk je jediný kde túto kozmetiku my môžeme zohnať, a okrem starostlivosti o pleť tam od Dzintars nájdete aj parfémy. Vlastne ,tento eshop sa celkovo špecifikuje iba na značky ktoré u nás bežne nie sú. 
  
Ak máte mastnú a aknóznu pleť ,budem rada ak mi do komentárov dáte vedieť ako ju hydratujete vy :)

1 komentár:

  1. V lete používam len séra alebo oleje, zdá sa mi, že pokožku menej zaťažia. ;)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť